De-escaleren kun je leren

Leer met praktische tips hoe je emoties ombuigt en agressie begrenst

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice - basketProduct.Product.ProductPrice.SubsidyTotal | euroPrice(0) }}* {{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPriceWithoutDiscount | euroPrice(0) }}

Wanneer wil je beginnen?

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Charlotte, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087923.

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

WAT LEER IK?
Bezoekers van tank- en wasbedrijven hebben niet altijd de beste bedoelingen. Dat leidt soms tot vervelende confrontaties in of om het bedrijf. Hoe ga je daar als medewerker mee om? Wat doe je als een klant agressief wordt? BOVAG ontwikkelde samen met Pitspro de praktijkgerichte training: De-escaleren kun je leren.

Tijdens deze training van 1 dag gaan we dieper in op ongewenst en agressief gedrag van klanten. Je herkent cruciale, specifieke fases binnen spanningverhogende situaties en je leert hiernaar te handelen. De training wordt gegeven door trainers die gespecialiseerd zijn in het ombuigen en begrenzen van emotie en agressie. Onder begeleiding ga je aan de slag met herkenbare praktijkopdrachten en ervaringsoefeningen.

We oefenen vervelende situaties in een veilige situatie. Daardoor sta je na de training nog sterker tegenover emotie en agressie bij onverwachte situaties met klanten.

VOOR WIE?
De training is bedoeld voor medewerkers van tank- en wasbedrijven die direct contact hebben met klanten. Ook is de training geschikt voor ondernemers of managers die medewerkers aansturen.

WAT LEVERT HET OP?
De training is een investering in de veiligheid van tank- en wasbedrijven en daardoor in de gezondheid van haar medewerkers. Als deelnemer leer je eigen spanning te herkennen en te controleren. Daarnaast krijg je meer grip op ongewenst en grensoverschrijdend gedrag. En leer je dit om te buigen naar een hanteerbare situatie.

OMSCHRIJVING TRAINING

  • Emotie- en agressieladder
    Je krijgt inzicht in de verschillende fases van emotie en agressie. Waar ligt jouw persoonlijk grens? En waar ligt de professionele grens? Grote én subtiele verschillen tussen alle stappen ga je zien, horen en ervaren.
  • Vechten, vluchten of bevriezen
    Aan de hand van een ervaringsoefening ga je herkennen wat jouw reactie is op spanning. We leren je controle te krijgen op je ademhaling, spierspanning en gedachten.
  • Ombuigen vs. begrenzen
    We geven je praktische tools, zodat je weet hoe je emoties kunt ombuigen en agressie moet begrenzen. Ook geven we inzicht wanneer je een gesprek beter kunt stoppen.
  • Regie pakken
    Jij hebt de regie en gaat de trainers aansturen in herkenbare voorbeelden tussen medewerker en klant, waarbij het flink misgaat. Wat zou jij anders doen? Roep maar en trainers proberen het uit. Net zolang tot jij en andere deelnemers de situatie goed en naar tevredenheid oplossen.
  • Eigen Situaties
    Breng je eigen lastige praktijkvoorbeelden in. Oefen met agressief gedrag dat je moet ombuigen of begrenzen. Stap voor stap leer je controle te krijgen over situatie, zodat je in de praktijk ook succesvol kunt handelen.

Kenmerken

Data en locaties

Op dit moment zijn er geen trainingen beschikbaar.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan je belangstelling. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.

Mail bij nieuwe data

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.